Naszym klientom proponujemy prowadzenie księgi handlowej. Polega ona na dopasowaniu konkretnej oferty do potrzeb firmy. W skrócie oznacza to, że każda operacja wykonana firmie zostaje księgowana. Dotyczy to na przykład dokumentów sprzedaży zakupu. Do księgi wliczają się również operacje finansowe, czyli wszystkie przelewy (zarówno wychodzące, jak i wchodzące), operacje wykonane na magazynie, podatki i wiele innych.
Jakie są zalety prowadzenia księgi handlowej? Po pierwsze możliwe jest obszerne analizowanie podmiotu gospodarczego pod kątem finansowym. Poza tym na bieżąco obserwujemy przychody, wydatki i koszty naszego przedsiębiorstwa. Ponadto księga handlowa daje możliwość obrania własnej drogi pod względem polityki rachunkowości. Oznacza to wybór najlepszego rozwiązania dostępnego w danej działalności. W razie pytań i wątpliwości zapraszamy do zakładki kontakt. Nasi specjaliści z chęcią wytłumaczą wszystkie kwestie. Pomogą też dokonać właściwego wyboru.